איך לזהות ג’ורדן מזויפות

אחת הבעיות הנפוצות היום בעולם הסניקרס היא ללא ספק תעשיית הזיופים.
בדומה לעלייה בפופולאריות של הסניקרס ברחבי העולם גם עלתה הפופולאריות בתעשיית הזיופים ואנחנו כאן כדי להבין למה זה קורה, למה בכלל אנשים קונים זיופים ואיך לזהות ג’ורדן מזויפות.

למה אנשים קונים גו’רדן מזויפות?

למען האמת, זה פשוט מאוד. לא תמיד יש מידות או דגמים במלאי ואנשים לא יכולים לחכות עד שיגיע הרגע המיוחל אז פשוט פונים לתעשיית הזיופים. בנוסף – אם הייתה לכם אפשרות לקנות נעל שנראית כמעט כמו המקור בעשירית מהסכום – לא הייתם מתפתים? טוב, אולי אתם לא, כי אתם בדייס – אבל יש המון אנשים שקונים את הזיופים בגלל סוגיית המחיר.
כשמישהו לובש ג’ורדן יקרות ואיכותיות הוא נתפס במעמד מסוים ולאנשים מסוימים לא אכפת לקנות זיוף – העיקר שיקשרו אותם לאותו מעמד מכובד.

איך לזהות ג’ורדן מזויפות?

אנחנו לא נכתוב לכם כאן נקודות ספציפיות כי היום שוק הזיופים יודע להציג מבחינת הנראות את הנעליים בצורה זהה לחלוטין למקור. אך יש כמה דברים שאנחנו חייבים לשים לב אליהם.

  1. המחיר – הוא לא יכול להיות כל כך טוב, אין סיכוי – זה לא אפשרי.
  2. בכל האתרים הגדולים בעולם ניתן לראות מחסור כבד במידות מסויימות של דגם ספציפי ובמקרה האתר שאתם גולשים בו עכשיו מציע את כל המידות שיש מחסור בהם – נו באמת, הסיכוי קלוש.
  3. אם כתבו לכם שהנעליים באיכות גבוהה – כנראה שהן לא מקוריות. מקורי זה משהו אחד, איכות גבוהה זה משהו אחר שנועד להגן מבחינה משפטית על אותו סוחר.
  4. אם אין אפשרות לשלם באשראי והעסק לא מוציא קבלות – הוא כנראה לא עסק שמתעסק עם דגמים מקוריים. זה בסיסי. במיוחד אם אין לו אשראי (כי חברות האשראי לא רצו לעבוד איתו בגלל המון ביטולי עסקה).

לסיכום, שימו לב לדברים האלה – לא דיברנו אתכם על איפה יש את הסמל של הג’ורדן ואיך מרגיש העור של הנעל. לא – כי הסינים יודעים לעשות את הנעליים בצורה דומה להפליא. מה שאפשר להשים לב מראש – זה כל מה שמסביב.